اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
غیردولتی نیوز

برگزاری ۷۵ درصد کلاس‌های دانشگاه صنعتی بهبهان به صورت آنلاین

  • تیر ۶, ۱۴۰۰

معاون آموزشی دانشگاه عنوان کرد

برگزاری ۷۵ درصد کلاس‌های دانشگاه صنعتی بهبهان به صورت آنلاین

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان گفت: بیش از ۷۵ درصد کلاس‌های درس نیم‌سال دوم ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به صورت آنلاین و مابقی به صورت آفلاین برگزار شدند.

لطف‌اله عمادعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های آموزش مجازی از نظر پهنای باند در دانشگاه تکمیل شده است و سامانه آموزش مجازی LMS مشکلی ندارد و اگر احیانا قطعی صورت می‌گیرد به دلیل سرعت اینترنت است که مساله کشوری و از اختیارت ما خارج است.

وی با اشاره به برگزاری تمام کلاس‌های درس ارائه شده در ترم گذشته، افزود: بیش از ۷۵ درصد کلاس‌های درس نیم‌سال دوم  ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به صورت آنلاین و مابقی به صورت آفلاین برگزار شدند. روز گذشته (پنجم تیرماه) نیز آزمون‌های پایانی به اتمام رسیدند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان گفت: درس‌های عملی نیز به صورت غیرحضوری برگزار شدند، البته تمام تلاش ما بر این بود که درس‌های عملی برای ترم آینده نگه داشته شوند تا حضوری برگزار شوند اما در برخی موارد که دانشجو باید فارغ‌التحصیل می‌شد، چاره‌ای جز برگزاری غیرحضوری این کلاس‌ها نداشتیم.

عمادعلی در پایان در خصوص نحوه برگزاری ترم آینده، تصریح کرد: در خصوص ترم آینده به نظر می‌رسد که واکسیناسیون دانشجویان، شهریور تا آبان ماه صورت گیرد، بنابراین تا آبان ماه کلاس‌ها به صورت تلفیقی شامل حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شوند و البته کلاس‌های حضوری برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است، زیرا تعداد آن‌ها کمتر است اما پیش‌بینی می‌شود که از آبان ماه به بعد کلاس‌ها حضوری شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *