فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
غیردولتی نیوز \ موسسه اموزش عالی (صدرا)

کسب مقام سیزدهم دانشکده مهندسی عمران موسسه آموزش عالی صدرا در بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور

  • خرداد ۲۰, ۱۴۰۰

موفقیت دانشکده مهندسی عمران موسسه آموزش عالی صدرالمتألهين (صدرا) در بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور با کسب  مقام سیزدهم

 

 

آزمون المپیاد علمی دانشجویی از مهمترین آزمونهای دانشجویی در سطح کشور میباشد که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود. این آزمون که از سطح علمی بالایی برخوردار می باشد، دارای نقش به سزایی در شناسایی استعدادهای برتر دانشجویی کشور در رشته های مختلف است. 

این آزمون به صورت تشریحی در روز جمعه اول اسفندماه ۹۹ از ساعت ۸ صبح  تا ۱۸ بعدازظهر  در ۲۳ رشته الهیات و معارف اسلامی، حقوق، روانشناسی، ریاضی، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، علوم جغرافیایی، فیزیک، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی متالورژی و مواد، مهندسی مکانیک، آمار، زبان و ادبیات فارسی، زیست شناسی، سلول های بنیادی و مهندسی بافت، شیمی، طراحی صنعتی، علوم زمین، مهندسی صنایع و مهندسی شیمی برگزار شد.

بر اساس نتایج اخیر اعلام شده در وبسایت دبیرخانه المپیاد علمی دانشجویی کشور، جناب آقای محمد فاضل پورمحمدی از دانشجویان دانشکده مهندسی عمران موسسه آموزش عالي صدرالمتألهين (صدرا) موفق به کسب  مقام سیزدهم گردید که کسب آن در بین دانشگاههای مطرح کشور بسیار با ارزش بوده و نشان از بالا بودن کیفیت آموزش در موسسه آموزش عالي صدرالمتألهين (صدرا) و همچنین پتانسیل بالای آن در تربیت دانشجویان نخبه دارد. البته این اولین بار نیست که دانشجویان این موسسه، رتبه های ارزندهای را در مسابقات علمی دانشجویی کسب می نمایند. در سالهای گذشته نیز دانشجویان این موسسه موفق به کسب مقام های بالایی در این نوع از مسابقات شده اند. 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *