اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

اختصاص ۱۳ میلیارد ریال برای تجهیزات دانشگاه فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد

  • اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۰

اختصاص ۱۳ میلیارد ریال برای تجهیزات دانشگاه فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۳ میلیارد ریال جهت خرید، بازسازی و نوسازی و بروز رسانی تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی رشته های مختلف این دانشگاه در دو مرکز دختران و پسران خبر داد.

روح الله دانش پایه در جمع خبرنگاران با تشریح فعالیتهای این دانشگاه در دوران مدیریتی خود گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد دارای دو مرکز آموزشی پسران و دختران است که ۲ هزار دانشجو در ۱۳ رشته کاردانی پیوسته و ۱۲رشته کارشناسی ناپیوسته در این مراکز آموزشی در حال تحصیل هستند.

وی به اهمیت رشته های فنی وحرفه ای در اشتغالزایی و حل مشکل بیکاری اشاره و بیان کرد: دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای با کسب مهارتهای فنی وحرفه ای به راحتی جذب بازار کار می شوند و می توانند به خوبی در توسعه وپیشرفت به خوبی نقش خود را ایفا کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، توجه به نیروی انسانی و تجهیزات کارگاهی را از اولویتهای کاری خویش از بدو ورود به دانشگاه عنوان و تصریح کرد: در این مدت ساماندهی و بازتعریف نیروی انسانی دانشگاه بر اساس چارت جدید در واحدهای مربوطه و تعدیل نیروی انسانی بین دو مرکز دختران و پسران یاسوج جهت بهره وری و خدمت رسانی بهتر به دانشجویان انجام گرفت.

وی از ویرایش و آماده سازی سایت دانشگاه استانی در بستری پویا و مناسب جهت انعکاس فعالیت های علمی و آموزشی و اطلاع رسانی دانشگاه خبر داد و افزود: نظارت پایش و پشتیبانی شبانه روزی سامانه آموزش مجازی دانشگاه (سمیاد ) در دو بخش آنلاین و آفلاین و نظارت دقیق بر فعالیت های آموزشی در دو مرکز دختران و پسران یاسوج نیز جهت ارتقاء آموزش مجازی دانشجویان در شرایط کرونایی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در چند ماهه اخیر است.

دانش پایه گفت: توجه به اساتید دانشگاه و ارتباط مستمر با آنان و فراهم نموندن زیرساخت های لازم برای اعضای هیئت علمی نیز مورد توجه قرار گرفت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد وضع موجود بالاخص خیابان دسترسی به دانشگاه را نامناسب عنوان کرد و اظهار کرد: در این مدت جلسات متعددی با مدیران محترم استانی جهت حل مشکلات دانشگاه انجام گرفت که امیدواریم جهت رفع آنان همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: جهت حل مشکل سند مشاع آموزشکده و پیگیری ماده ۲۳ برنامه پنجم توسعه و رفع تصرف از یک باب ساختمان چهار واحدی که در تصرف سازمان دیگری بوده است جلسه ای با مدیر کل محترم ثبت اسناد و املاک استان داشتیم که خوشبختانه با طی شدن فرآیند قانونی سند آن نیز صادر شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از رایزنی و جلسه با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان جهت حل مشکلات مربوط به روشنایی معابر در دو مرکز دختران و پسران خبر داد و گفت: در جلسه ای که با مدیر عامل محترم مخابرات استان داشتیم جهت اجرای فیبر نوری در دو دانشکده نیز پیگیریهای لازم انجام گرفت.

وی از پیگیری و دریافت اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال جهت خرید، بازسازی و نوسازی و بروز رسانی تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی رشته های مختلف دانشگاه در دو مرکز دختران و پسران و ثبت تجهیزات مذکور در شبکه آزمایشگاهی متمرکز کشور) شاعا خبر داد و افزود: پیگیری جدی در سازمان مرکزی دانشگاه جهت خرید لایسنس مربوط به اتوماسیون اداری دانشگاه و اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: جذب اعتبار لازم جهت تعمیرات کامل سلف سرویس دانشگاه فنی پسران و اجرای کامل سامانه ستاد جهت برگزاری مناقصات و مزایده‌ها نیز در این مدت مورد توجه قرار گرفت.

دانش پایه افزود: با توجه به کمبود وسیله نقلیه پیگیری لازم از سازمان مرکزی دانشگاه جهت اختصاص یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ انجام گرفت که در اسفند ماه ۹۹ به دانشگاه فنی استان تحویل گردید.

دانش پایه از پیگیری و جذب اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان از ظرفیت خیرین،صندوق رفاه دانشجویان و سازمان مرکزی جهت طرح ارتقا و مرمت خوابگاه دانشجویی دختران نیز خبر داد.

وی گفت: اجرای کامل سیستم دوربین مدار بسته جهت امنیت بیشتر در دو مرکز پسران و دختران یاسوج نیز از دیگر اقدامات انجام شده در چند ماه اخیر بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *