اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳
غیردولتی نیوز

کارگاه آموزشی آشنایی با آیین نامه های استخدامی اعضای هیئت علمی و غیر هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی

  • اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۰

کارگاه آموزشی آشنایی با آیین نامه های استخدامی اعضای هیئت علمی و غیر هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی برگزار شد.

 

اتحادیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی ایران به منظور آشنایی دانشگاه های غیر انتفاعی با آیین نامه های استخدامی اعضای هیات علمی و کارکنان غیر هیات علمی، کارگاه آموزشی به صورت مجازی برگزار نمود.

 

جلسه انلاین اتحادیه دانشگاه های غیردولتی

 

در این وبینار که با میزبانی موسسه آموزش عالی تابران (مشهد) در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار گردید، بیش از ۱۳۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی شرکت نمودند.
در ابتدای جلسه دکتر علی آهون منش دبیر کل و رئیس شورای مرکزی اتحادیه دانشگاه ها، گزارش مبسوطی را از فعالیت‌های این اتحادیه ارائه نمود. سپس دکتر خلیل مطلب زاده رئیس موسسه آموزش عالی تابران و عضو شورای مرکزی اتحادیه، به تشریح آیین‌نامه‌های استخدامی پرداخت.

لازم به توضیح است که آیین نامه‌های مذکور از سوی اتحادیه دانشگاه ها و به منظور حمایت از حقوق اعضای هیات علمی و کارکنان غیر هیات علمی تدوین و جهت تصویب در هیات‌های امنا، به دانشگاه ها پیشنهاد شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *