فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

  • فروردین ۲۷, ۱۴۰۰

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت علوم:

نحوه آموزش الکترونیکی غیردولتی‌ها بیشترین موضوع شکایت دانشجویان

 

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان سال گذشته از نحوه عملیاتی کردن یا اجرای آموزش های الکترونیکی در دانشگاه ها به ویژه دانشگاه های غیردولتی شکایت کردند.

 

فریدون جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا درباره شکایت هایی که در ایام کرونا به دفتر پاسخگویی و رسیدگی به شکایات وزارت علوم ارسال شده است، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا، بیشترین میزان فراوان شکایاتی که سال گذشته به وزارت علوم واصل شد، مرتبط با نحوه عملیاتی یا اجرایی کردن آموزش های مجازی در سطح موسسات و دانشگاه ها به خصوص غیردولتی ها بود.

 

وی افزود: گله دانشجویان از درست اجرا نشدن آموزش ها بود و با ارزیابی شکایت ها برخوردهای لازم صورت گرفت و بخشنامه ها و آیین نامه های لازم ابلاغ شد.

 

این مسوول وزارت علوم ادامه داد: با رسیدگی به شکایت های دانشجویان، هر چه به پایان سال ۹۹ نزدیک تر می شدیم، از فراوانی این آمار کاسته می شد.

مدیرکل دفتر پاسخگویی و رسیدگی به شکایات وزارت علوم درباره ارزیابی از میزان رضایت مندی مراجعه کنندگان به این وزارتخانه، خاطرنشان کرد: وزارت علوم سامانه نظرسنجی از مخاطبان خود را دارد که وقتی به حوزه های مختلف مراجعه می کنند، به پاسخ و برخوردی که به صورت مجازی یا حضوری دریافت می کنند، امتیاز می دهند.

جعفری ادامه داد: این بازخوردها در اداره کل تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم رصد و آمار آن سالیانه منتشر می شود. بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، وزارت علوم در طول سه سال گذشته از نظر سنجش میزان رضایتمندی در دولت الکترونیک، جزو وزارتخانه های برتر شناخته شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *