اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام شریفی‌دوست مطرح کرد : مهم‌ترین لوازم اجرای طرح اندیشه تمدن‌ساز چیست؟ / جلسه تبیین طرح اندیشه تمدن‌ساز دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد

  • اسفند ۲۷, ۱۳۹۹

مسئول طرح اندیشه تمدن‌ساز دانشگاه آزاد اسلامی گفت: محتوا، سامانه مباحثاتی و اراده مدیریتی از مهم‌ترین لوازم اجرای این طرح در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حمزه شریفی‌دوست در جلسه شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی اظهار کرد: محتوای طرح، سامانه مباحثاتی و اراده مدیریتی از مهم‌ترین لوازم اجرای طرح اندیشه تمدن‌ساز در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بوده و  بهتر است دفاتر نهاد رهبری استان خراسان رضوی، این طرح را با گروه‌های محدود مانند پنج گروه شروع کنند و سپس آن را توسعه دهند.

مسئول طرح اندیشه تمدن‌ساز افزود: دفاتر نهاد باید در تعطیلات نوروز حداقل نیمی از این طرح را بگذرانند. بنا داریم استادان گروه‌های معارف استان را هم به تدریج با کتاب ارزشمند «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» آشنا کنیم که لازم بوده معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد رهبری برای استادان حاضر در این دوره‌ها مشوق‌هایی را پیش‌بینی و اجرا کند. اقبال استادان دانشگاه آزاد اسلامی به اندیشه‌های قرآنی رهبر انقلاب بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام جواد مهدوی‌نسب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز از آمادگی این نهاد برای اجرای طرح اندیشه تمدن‌ساز در دیگر دانشگاه‌های این استان خبر داد.

در این جلسه مصوب شد بعد از آشنایی کارکنان دفاتر نهاد رهبری استان، طرح به تدریج برای سایر استادان دانشگاه‌ها هم اجرایی شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *