اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳
آخرین جلسه شورای واحد تهران غرب

آخرین جلسه شورای واحد تهران غرب برگزار شد

  • اسفند ۲۷, ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، آخرین جلسه شورای واحد با حضور خانم دکتر پروین داداندیش، رئیس واحد، دکتر حیدری، معاون اداری و مالی، دکتر پیشگر، معاون فرهنگی و دانشجویی و سرپرست حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر یعقوبی، مدیرکل حراست، دکتر بابایی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی، دکتر رمضانی، رئیس دانشکده علوم انسانی، دکتر عزیزی، رئیس دانشکده مدیریت، دکتر مسعودی، رئیس دانشکده هنر و معماری، دکتر حاجی پور، رئیس سرای نوآوری های آموزشی، دکتر نقشینه، رئیس مرکز تحقیقات اقتصاد خلاق، دکتر بزازیان، رئیس مرکز تحقیقات صنعت و سلامت، دکتر شریفی، مجری برنامه علمی صنعت و سلامت، دکتر زینال نژاد، رئیس مرکز آموزشهای آزاد در سالن اجتماعات ساختمان ستادی برگزار شد.
دکتر داداندیش ضمن تبریک آغاز ماه مبارک شعبان و اعیاد پیش رو، فعالیت ها و رویدادهای سال ۱۳۹۹ را مرور کرد و گفت: سال گذشته سال بسیار پرباری برای واحد تهران غرب بوده است. خوشبختانه تلاشهای همه ی همکاران و اساتید در طی این سالها به ثمر رسید و واحد تهران غرب با ۱۲ پله صعود، از رتبه ۱۵ به رتبه ۳ ارتقا یافت که جا دارد از تلاشهای کلیه معاونین، روسای دانشکده ها، مدیران گروههای آموزشی، مدیران ستادی، کارشناسان و همه ی همکارانم در واحد تهران غرب قدردانی کنم.
رئیس واحد تهران غرب افزود: زمانی که یک مجموعه خوب کار می کند و عملکردش مثبت می شود، زیر ذره بین قرار می گیرد و باید تلاش کنیم تا عملکرد مناسبی داشته باشیم و آن را به روز کرده و استمرار دهیم. با توجه به تغییر سامانه های مختلف دانشگاه در راستای یکپارچه سازی، هر حوزه موظف است در چارچوب بخشنامه ها و دستورالعمل ها به گونه ای عمل کند تا نارضایتی ها را به حداقل برساند تا این مرحله گذار به نحو احسنت بگذرد و به مرحله ثبات برسیم. در سالی که گذشت افتتاح و بهره برداری از سرای نوآوری واحد، فعال شدن مراکز تحقیقاتی، افزایش دانشجو در راستای سند پنج ساله ی واحد را داشتیم.
دکتر داداندیش ضمن اشاره به زحماتی که روسای دانشکده ها و کارشناسان ایشان در جهت ایجاد شرایط مناسب برای آموزش مجازی، کشیده بودند گفت: از همه ی شما می خواهم که در ایام تعطیلات عید، ضمن استراحت مناسب، فکر کنید که در سال آینده چکاری می شود انجام داد تا خدمات بهتر و قابل قبولی به دانشجویان و اساتید بدهیم. انشاءالله در اولین جلسه شورای واحد در سال ۱۴۰۰ همه پس از مشورت با همکارانشان با پیشنهاد و نوآوریها در حوزه مربوطه، در جلسه حاضر شوند. استراتژی جدید واحد تهران غرب که در سال ۹۹ شروع شد، همکاری و هم افزایی و هماهنگی بیشتر در انجام فعالیت ها می باشد. نمونه ی بارز آن برگزاری برنامه های متنوع و منسج در ایام مبارک دهه فجر و برنامه کلنگ زنی باغ موزه شهدا می باشد.
وی افزود: در دوسال گذشته که آقای دکتر خسروپناه به عنوان معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند، اتفاقات خوبی در حوزه علوم انسانی و هنر افتاده است. تشکیل هیات های اندیشه ورز یکی از آن اتفاقات می باشد. سال گذشته هیات اندیشه ورز غرب استان تهران با مشارکت واحدهای غرب استان تشکیل شد و ریاست این هیات به اینجانب واگذار شده است. کرسی های آزاد اندیشی یکی دیگر از اقدامات معاونت علوم انسانی و هنر می باشد که برای اعضاء هیات علمی امتیاز پژوهشی در بردارد. از همه ی شما می خواهم تا موضوعات جدید خود در حوزه علوم انسانی و هنر را پیشنهاد دهید تا در این هیات طرح و بررسی کنیم. خوشبختانه در هیات اندیشه ورز غرر استان تهران، ما طرح یک دانشکده جدید را ارائه کردیم که در مراحل تصویب قرار دارد.
در ادامه جلسه هر کدام از اعضا به بیان گزارش مختصری از فعالیتهای خود پرداخت.
استقبال دانشجویان از برگزاری برنامه ها، رویدادها و وبینارهای متعدد در شرایط کرونا و عدم حضور دانشجویان، ضرورت توجه به توصیه مقام معظم رهبری و ارائه برنامه های امید آفرین به دانشجویان در سال آینده، قدردانی کلیه حوزه ها از اداره روابط عمومی جهت همکاری با ایشان و انعکاس به موقع فعالیتها، حسن همکاری با تاکید بر نگاه مثبت به آینده در میان مدیران واحد تهران غرب، تبدیل هر گروه آموزشی به یک شتابدهنده برای شتابدهی استارت آپها در سرای نوآوری از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.
در خاتمه این جلسه حجت الاسلام دکتر قوامی با ذکر روایتی از امام صادق (ع) درخصوص تلاش و کوشش مومنین و شعری از سعدی، در آخرین روزهای سال ۱۳۹۹ برای همه همکاران تهران غرب آرزوی سلامتی و موفقیت و خانه تکانی دلها از هرگونه کینه و آنچه روح انسان را کدر می کند، نمودند.

درخلال این جلسه همه ی حوزه ها از حمایت های شبانه روزی رئیس واحد قدردانی کردند و پیشرفت واحد را در میدان دادن ایشان به اساتید، کارکنان و دانشجویان خلاق و نوآور دانستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *