فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
معرفی سرپرستان حوزه معاونت پژوهش و فناوری و دانشکده مدیریت واحد تهران شمال

معرفی سرپرستان حوزه معاونت پژوهش و فناوری و دانشکده مدیریت واحد تهران شمال

  • اسفند ۲۷, ۱۳۹۹

با حضور رئیس و اعضای هیأت‌رئیسه واحد تهران‌شمال سرپرستان حوزه معاونت پژوهش و فناوری و دانشکده مدیریت واحد تهران شمال معرفی شدند. دکتر سعید ملماسی به عنوان سرپرست حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد و دکتر وحید برادران به عنوان سرپرست دانشکده مدیریت واحد تهران شمال معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دکتر حمیدرضا خالدی، رئیس این واحد دانشگاهی، ضمن تقدیر از زحمات مسئولین پیشین این حوزه ها، علت این انتصاب ها را در روزهای پایانی سال ایجاد فرصت لازم برای بررسی وضع موجود و برنامه‌ریزی برای سال آینده عنوان نمودند. ایشان احیای ظرفیت‌های موجود و ایجاد ظرفیت‌های جدید در دانشگاه را یکی از مسائل مغفول مانده در این واحد خوانده و گفت: از آنجا که به لطف خداوند شرایط فعلی واحد مطلوب است و در حوزه‌های مختلف هم برنامه داریم و هم انگیزه‌ها بالاست، ان‌شاءالله سال آتی سال شکوفایی دانشگاه خواهد بود.

دکتر خالدی با تشریح شرایط کنونی حوزه پژوهش واحد گفت: برای حفظ دستاوردهای قبلی و ارتقای وضعیت این حوزه و رسیدن به دستاوردهای بیشتر نیاز به شخصی داشتیم که فراتر از حوزه تخصصی خود فکر کرده و حوزه‌های علوم انسانی، مدیریت، اقتصاد، زبان‌های خارجی و علوم پایه و علوم زیستی و مهندسی را بشناسد و نخ تسبیحی برای پیوستگی تمامی این حوزه‌ها باشد و بتواند کلیه این امکانات را به روز نماید.

رئیس واحد تهران شمال با بیان این نکته که دکتر سعید ملماسی عضو هیأت علمی واحد تهران‌شمال هستند و در طول سال‌های گذشته در مسئولیت‌های محوله با دل و جان برای واحد مایه گذاشته‌اند، گفت: ما از بین کاندیداهای مطرح به ایشان رسیدیم و بار مسئولیت حوزه پژوهش را بر عهده ایشان گذاشته و برای ایشان آرزوی توفیق داریم و امیدواریم در این مسئولیت جدید نیز موفق و سرافراز باشند.

دکتر سعید ملماسی، سرپرست حوزه معاونت پژوهش و فناوری نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مسئولین واحد گفت: در طول دو سالی که چه در قالب برنامه‌های پدافندغیرعامل و چه در برنامه‌ علمی توسعه دریا در خدمت دکتر خالدی بودم، متوجه شدم که ایشان نگاهی متفاوت و روبه‌جلو به پژوهش دارند و در این راستا زحمات زیادی را به همراه مدیران محترم مجموعه پژوهشی واحد کشیده اند، لذا امیدوارم که در این فضای مدیریتی مناسب، با استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی موجود در واحد و با ایجاد همگرایی بین بخش‌های مختلف و نیز تدوین برنامه‌های دقیق بتوانم با همکاری سایر عزیزان گام‌های مؤثری در این زمینه برداریم.

در ادامه این جلسه دکتر خالدی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های ارزنده آقای دکتر معظمی با بیان اینکه ایشان تمام توان و کوشش خود را بکار بسته و آثار خوبی از خود به جای گذاشتند که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم. ایشان اضافه کردند جریان علمی، آموزشی، فرهنگی در دانشکده های ما خوب پیش می رود و دانشکده مدیریت یکی از اصلی ترین دانشکده های واحد است که با ترکیب رشته ها، مقاطع مختلف تحصیلی و ویژگی های خاصی که برخی از اساتید این دانشکده دارند، جای توسعه زیادی دارد و اگر این دانشکده متحول شود، تحول خیلی از دانشکده ها را نیز به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه شخصی که در این شرایط حساس بتواند دانشکده را راهبری کند بایستی خیلی ویژه باشد، در پاسخ به این انتقاد که چرا رئیس دانشکده مدیریت از اعضای هیات علمی این دانشکده انتخاب نشده است؟ بیان نمودند:  به واسطه تخصص و توانمندی های ویژه ای که دکتر برادران دارند و همچنین رشته تخصصی ایشان که صنایع است  واین رشته  قابلیت های ویژه ای دارد، این موضوع را یک فرصت بین رشته ای دیدیم که می تواند ظرفیت های موجود در دانشکده مدیریت را با صنعت گره زده و در خدمت این واحد قرار دهد.

رئیس واحد تهران شمال، دکتر برادران را شخصی توانمند و دارای ویژگی های بارزی خواند که در مباحث تخصصی همچون برنامه علمی واحد، علیرغم  دارا بودن دانش و تخصص فراوان از نظر صاحب نظران و افراد صاحب تجربه استفاده کرده  و با بهره بردن از ظرفیت نقد منتقدان، همواره در صدد بالابردن سطح کار خود و افزودن بر دانسته ها و تجربیات خودش است.

دکتر خالدی در پایان با آرزوی موفقیت برای ایشان در این مسئولیت، اظهار امیدواری کرد که دکتر برادران بتواند ایده و نظریه پردازی را در این واحد توسعه داده و با ارتباط هایی که در حوزه های مختلف صنایع کشور دارند خدمات شایانی را به این دانشکده و این واحد دانشگاهی ارائه دهند.

دکتر وحید برادران نیز ضمن تشکر از رئیس و اعضای هیئت رئیسه واحد برای ایجاد این فرصت گفت: بنده با مشکلات دانشکده مدیریت آشنا هستم اما تمام سعی خود را خواهم کرد تا با امید به فضل الهی و کمک شما عزیزان بتوانیم تمام مشکلات را حل کرده و این دانشکده را به یکی از دانشکده های سرآمد واحد تبدیل کنیم. 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *