اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳
تقدیر از کادر درمان بیمارستان های دانشگاه آزاد

مراسم تقدیر از کادر درمان بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

  • اسفند ۲۷, ۱۳۹۹

مراسم تقدیر از کادر درمان بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در بیمارستان فرهیختگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به پاس زحمات مدافعان سلامت و قدردانی از تلاش کادر بیمارستان در اخذ درجه یک اعتبار بخشی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جشن پایان سال، مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و کادر درمان بیمارستان فرهیختگان امروز در سالن همایش این بیمارستان برگزار شد.

دکتر علیرضا خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با قدردانی از زحمات کادر درمان و کارکنان بیمارستان فرهیختگان، گفت: بیمارستان فرهیختگان یکی از قطب های پذیرش بیماران کرونایی است و مسئولیت اجتماعی خود را در این زمینه به خوبی ایفا کرده است. این بیمارستان یک بیمارستان مردمی، در خدمت مردم و ارائه کننده بالاترین سطح خدمات به مردم است.

وی با بیان اینکه مدافعان سلامت بیمارستان فرهیختگان در راه خدمت به مردم، ایثارگرانه و فداکارانه تلاش می کنند، اظهار داشت: کادر درمان این بیمارستان همه دارایی خود را از جمله تعهد، دلسوزی، دانش، مهارت و … را فدای بیماران کردند و امروز سربلند هستند.

دکتر خوشدل خاطرنشان کرد: مسیر رشد بیمارستان فرهیختگان بسیار سریع طی شد و یکی از اقدامات ارزنده این بیمارستان تغییر و اصلاح فرایند مالی و انضباط مالی است؛ از همه عوامل تأثیرگذار در این زمینه تشکر می کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، بخش پیوند بیمارستان فرهیختگان را از موفقیت های بزرگ این بیمارستان دانست و افزود: یکی از ظرفیت های بسیار خوب بیمارستان فرهیختگان، بین المللی بودن آن است که به زودی این امر مهم محقق می شود.

وی از راه اندازی بخش های جدید همچون پزشکی ورزشی و آسیب های ورزشی، پیوند مغز استخوان و سلول درمانی، رادیوتراپی، پزشکی هسته ای و … خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۰ بتوانیم ۲۰۰ تخت فعال را در این بیمارستان راه اندازی‌ کنیم.

دکتر سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی همچنین در این جلسه با قدردانی از کادر درمان بیمارستان فرهیختگان گفت: عمر دارای ابعاد طولی و عرضی است. باید سعی کنیم بعد عرضی عمرمان با کیفیت سپری شود.

وی ادامه داد: کادر درمان کشور تمام انرژی خود را صرف بهبود و درمان بیماران کردند و با شفای هر بیمار خوشحال می شوند.

در ادامه این مراسم دکتر حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان به ارائه گزارشی از عملکرد بیمارستان فرهیختگان، بیماران تحت نظر اورژانس، بیماران بستری، اعمال جراحی، دیالیز، پیوند کلیه . … پرداخت.

در پایان این مراسم از مدیران، سرپرستان، سوپروایزرها و … با اهدای لوح تقدیر شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *