فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی ساوه معرفی شد

  • اسفند ۲۷, ۱۳۹۹

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی ساوه با حضور مسئولان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساوه، مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با حضور مسئولان در این واحد دانشگاهی برگزار شد و حمیدرضا ثمری‌خلج به‌عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی و از تلاش احسان ساده به‌عنوان سرپرست سابق این واحد دانشگاهی قدردانی شد.

لزوم تشکیل اتاق فکر قوی متشکل از استاد، دانشجو و کارمند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم اظهار کرد: علم مایه قدرت و اقتدار ملت‌هاست. حضرت علی(ع) می‌فرماید؛ العلم سلطان، علم مایه اقتدار، قدرت آفرین و ثروت آفرین بوده و در همه احوال ازجمله در زمان جنگ، دوران دفاع مقدس، دوران بازسازی مناطق جنگی و امروز در زمان آرامش و امنیت کشور علم کارآمد است. باید در دانشگاه هسته دانا ایجاد کنیم و در حول این هسته دانا شبکه توانا ایجاد شود. بی‌شک اتاق فکر قوی متشکل از استاد، دانشجو و کارمند باید تشکیل دهیم تا بتوان به نتایج مطلوب‌تری دست پیدا کرد.

حسین کلانتری افزود: گسترش فضای اخلاقی و معنوی و تربیتی برمبنای منویات مقام معظم رهبری، مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای اسلامی شدن دانشگاه از الزامات دانشگاه آزاد اسلامی است و در واحد دانشگاهی ساوه انتظار بیشتر داریم. دانشگاه باید سازمان حل مسئله باشد و ارتباط خود را با صنعت، دستگاه‌های اجرایی و مردم گسترش دهد. نباید بنشینیم که دیگران سراغ ما بیایند و باید این محیط علمی به سراغ صنعت و دستگاه‌ها برود و خودش را نشان دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *