فروردین ۳۰, ۱۴۰۳
دوره مشاوره روانشناسی ویژه ملی پوشان هندبال کشور

با حضور معصومه بهرامی برگزار شد: دوره مشاوره روانشناسی ویژه ملی پوشان هندبال کشور

  • اسفند ۲۷, ۱۳۹۹

معصومه بهرامی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در امور زنان و خانواده به عنوان مشاور و روانشناس در تیم ملی پوشان هندبال کشور حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی، دوره مشاوره با موضوع: عفاف و حجاب  به همت بسیج ورزشکاران و همکاری کمیته فرهنگی فدراسیون هندبال کشور با حضور معصومه بهرامی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در امور زنان و خانواده برگزار شد.

بهرامی در این نشست با بیان اینکه به بانوان ملی پوش کشورزبان فرهنگ، مذهب و دین ما در مجامع بین المللی هستند،خطاب به ملی پوشان حاضر در جلسه گفت: برای اینکه  بتوانید  به عنوان یک بانوی مسلمان در جهان بدرخشید باید بتوانید بهترین و درسترین سبک زندگی را بشناسید و آنگونه زندگی کنید.

وی با تاکید بر اینکه زندگی یک قهرمان مجموعه ای از افکار عملکرد و عادت های صحیح او می باشد، افزود: شما  زمانی می توانید یک قهرمان  باشید که تکیه شما و قدرت شما به  قدرت خداوند و اهل بیت باشد و با عملکرد دقیق ،تمرینات مداوم و خودباوری می توانید الگویی از یک دختر مسلمان و محجبه ایرانی باشید که به عشق حضرت زهرا (س) با پوشش یک بانوی ایرانی پرچم ایران را در جهان بر افرازید .

گفتنی است، معصومه بهرامی قهرمان ورزش شنا و دانش آموخته رشته روانشناسی است . وی در ۱۰ سال گذشته سمینار ها و کارگاههای روانشناسی بسیاری را در دانشگاهای مختلف کشور برگزار کرد. .

 در حال حاضر نیز  وزارت ورزش از  معصومه بهرامی جهت برگزاری دوره های مشاوره و روانشناسی در تیمهای وزنه برداری و هندبال دعوت به همکاری کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *