فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
دکترپیام نجفی در مراسم راه‌اندازی سرای نوآوری طلا و جواهرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در آیین آغازبه کار سرای نوآوری ساخت طلا و جواهرات در واحد نجف‌آباد به نمود و تجلی تلاش فناورانه همه همکاران واحدنجف آباد در راه‌اندازی این سرا تأکید کرد.

  • اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی واحد نجف‌آباد، دکترپیام نجفی در مراسم راه‌اندازی سرای نوآوری طلا و جواهرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و رونمایی وبینار افتتاحیه‌های آنلاین واحدهای دانشگاهی‎که با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد، اظهار کرد: در دورانی که حرکت دانشگاه به سمت علم و نوآوری و فناوری است، به‌عنوان نمادی از خدمات همه همکاران در سراسر کشور امروز شاهد گشایش بخشی از طرح‌های فناوری در استان اصفهان هستیم.

وی تأکید کرد: با توجه به فرهنگ‌سازی خوبی که از سوی ریاست و مسئولان در سطح دانشگاه انجام شده، این حرکت پایان‌ناپذیر بوده و روز به روز در مسیر رشد خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: تعاملات خوبی در قالب طرح پویش با صنعت انجام شده تا مهارت‌آموزی دانشجویان توسعه یافته و بتوانند برای تأمین بخش یا تمام شهریه خود از این روش بهره ببرند.

دکترنجفی با تأکید بر اینکه سراهای نوآوری می‌توانند موجب ایجاد شرکت‌های نو پا شوند، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاهی که همزمان با تحصیل به فکر اشتغال دانشجویان است، نیروهایی را تربیت می‌کند که می‌توانند نیازهای صنعت را برطرف کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *