فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

در شورای مدیریت فعالیت‌های اقتصاد دانش‌بنیان؛ مجوز سرای نوآوری گردشگری سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل صادر شد

  • اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

مجوز سرای نوآوری گردشگری سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در شورای مدیریت فعالیت‌های اقتصاد دانش‌بنیان صادر شد.

به گزارش روابط عمومی واحد اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، یازدهمین جلسه شورای مدیریت فعالیت های اقتصاد دانش بنیان برای ارزیابی برنامه چهار واحد دانشگاهی جهت راه اندازی سرای نوآوری در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر شهاب نوروزیان سرپرست اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان، دکتر قباد بهزدادی پور مدیرکل اداره کارآفرینی و مراکز رشد، دکتر علی رئیس پور مدیرکل ایجاد و توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت، مهندس عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری، دکتر لاله ملک نیا دبیر کل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی و مهندس حمید سرپرست معاون اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان حضور داشتند.

دکتر نوروزیان هدف از برگزاری این نشست را بررسی و ارزیابی طرح های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای اخذ مجوز راه اندازی سرای نوآوری دانست و گفت: مأموریت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی تولید ثروت و ارزش آفرینی در حوزه فناوری و نوآوری است تا بتوانیم زیرساخت و بستر دانشگاه حل مسأله و کارآفرین را ایجاد کنیم.

وی اظهار داشت: سرای نوآوری یک بستری است که در آن شتاب دهنده، شرکت های نوآور و مراکز رشد داریم و سرا به عنوان نخ تسبیح در این ساختار عمل می کند تا این ظرفیت به درآمدزایی برسد.

همچنین دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت جذب سرمایه و قراردادهای کلان با صنعت به اعطای مجوز به سرای نوآوری واحد سیرجان اشاره کرد و افزود: این سرا توانست با اقداماتی که انجام داده است مجوز دریافت کند، چرا که قرارداد ۲۰ میلیاردی با مس گلگهر نشان از وجود انرژی و ظرفیت کافی برای راه اندازی سرا دارد.

در ادامه این جلسه چهار طرح توجیهی سرای نوآوری اقتصاد دیجیتال واحد ارومیه، سرای نوآوری جامع انرژی واحد لامرد استان فارس، سرای نوآوری گردشگری سلامت واحد اردبیل و سرای نوآوری هنرهای کاربردی واحد بروجرد از سوی مسئولان واحدها ارائه شد.

مدیران و مسئولان واحدهای متقاضی طرح های خود را در قالب ساختار سرا، شتاب‌دهی، رشد، تجاری سازی و بازاریابی، پیش بینی های مالی، هزینه ها، منابع درآمدی و نحوه درآمدزایی ارائه کردند.

در نهایت شورای مدیریت فعالیت ها دانش بنیان، مجوز راه اندازی سرای نوآوری گردشگری سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل را پس از اعمال اصلاحات مورد موافقت قرار داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *