فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

  • اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

به همت کانون مستندسازی شهید آوینی و ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از خانواده شهید مدافع حرم تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، به همت کانون مستندسازی شهید آوینی و ستاد شاهد و ایثارگران همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعید کرمی، مسول دفتر نهاد مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدمحمدحسین رسولی، معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر میرمسعود فاطمی، مشاور ریاست، مسولان ستاد شاهد و ایثارگر سازمان مرکزی، استادان و کارکنان به منظور تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم در سالن شهید احدی برگزار شد. 
دکتر فاطمی در این مراسم اظهار کرد: امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری امری است واجب که بحمدالله دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تا کنون توانسته است در این امر کوشا باشد .
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رسولی ضمن تاکید به شهید زندگی کردن با توجه به رفتار و اعمال گفت: شاید شهادت نصیب تمامی ما نگردد اما میتوان با توجه به رفتار و اعمال روی خود کار کرد تا شهید زندگی کرد.
در ادامه نیز نکاتی را پیرامون شخصیت امام موسی کاظم (ع) بیان نموده و در پایان به ذکر مصیبت در سالروز شهادت آن امام هما پرداخت.
در پایان این مراسم از خانواده شهید والامقام شهید میر علی اکبر میرپور که در دوران جنگ تحمیلی در عملیات مقدماتی خیبر به فیض شهادت نائل آمدند و فرزندشان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران می‌باشد تقدیر شد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *