اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

راه اندازی مرکز سلامت و تندرستی

  • اسفند ۲۴, ۱۳۹۹

مرکز سلامت و تندرستی در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس راه‌اندازی می‌شود

رئیس تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: این دانشگاه در راستای توسعه ورزش، رفاه و حفظ سلامت کارکنان، استادان و دانشجویان خود در نظر دارد مرکز سلامت و تندرستی زیر نظر استادان مجرب ایجاد کند.

محمدعلی جماتی‌پور از راه‌اندازی مرکز سلامت و تندرستی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس خبر داد و اظهار کرد: این دانشگاه در راستای توسعه ورزش، رفاه و حفظ سلامت  کارکنان، استادان و دانشجویان خود در نظر دارد مرکز سلامت و تندرستی زیر نظر استادان مجرب ایجاد کند.

وی عنوان کرد: پایش سلامت، اندازه‌گیری و ارزیابی ترکیب بدن (مقدار توده عضلانی، چربی، استخوانی، توصیه‌های لازم برای کنترل وزن و ارائه برنامه‌های تمرینی متناسب با شرایط جسمانی، سن و جنس، ارزیابی‌های ساختار قامتی و اسکلتی و شناسایی ناهنجاری‌های اسکلتی، شناسایی، رفع و اصلاح ناهنجاری‌های اسکلتی با ارائه برنامه تمرینی مناسب، ارزیابی‌های تندرستی، فیزیولوژیک و آمادگی جسمانی؛ ازجمله خدماتی است که در این مرکز ارائه می‌شود.

رئیس تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با قدردانی از پیگیری و همکاری معاون علوم پزشکی دانشگاه با این اداره بیان کرد: این اداره به‌دنبال این است تا با ایجاد تعامل با حوزه پزشکی بتواند خدمات تأثیرگذاری در حوزه پزشکی ورزشی به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ارائه دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *