فروردین ۹, ۱۴۰۳
جلسه رئیس واحد تهران جنوب با کارگزاران دانشجویان غیرایرانی

جلسه رئیس واحد تهران جنوب با کارگزاران دانشجویان غیرایرانی

  • اسفند ۲۴, ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی، در جلسه ای که صبح امروز ۲۳ اسفند ماه با حضور دکتر چگینی رئیس واحد تهران جنوب، دکتر حسینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر عابدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و جمعی از مدیران کل و کارگزاران دانشجویان غیرایرانی برگزار شد، مسائل و مشکلات آموزشی و مالی دانشجویان غیرایرانی مورد بررسی قرار گرفت.

برپایه این گزارش، در ابتدای این جلسه دکتر چگینی رئیس واحد تهران جنوب مهمترین اولویت دانشگاه را ارتقاء کیفیت آموزش علی الخصوص آموزش مجازی دانست و خواستار توجه ویژه مدیران به این امر شد.

دکتر چگینی در ادامه بر لزوم استفاده از نرم افزارهای داخلی برای برگزاری کلاس‌های مجازی اشاره نمود و بیان داشت: درصددیم تا با ارتقاء زیرساخت‌ها و تهیه نرم افزاری که بر بستر خود دانشگاه اجرا می شود، بتوانیم کلاس های مجازی را با کیفیت بهتر و بالاتری به دانشجویان ارائه نماییم تا دیگر دانشجویان درگیر نصب نرم‌افزار و مشکلات ارتباط گرفتن نباشند. که البته مقدمات آن‌را در دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات واحد انجام داده ایم.

رئیس واحد تهران جنوب در این جلسه با اشاره به اشتراکات فرهنگی، دینی و همجواری کشورمان با کشور دوست و همسایه عراق بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با افزایش رشد کمی، رضایت و کیفیت تحصیلی دانشجویان غیرایرانی (عراقی) را جلب نماییم و این امر برای ما بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه این جلسه تعدادی از کارگزاران به نمایندگی سایر کارگزاران به بیان دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

در پایان دکتر حسینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی به سوالات و مسائل عنوان شده پاسخ داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *