فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
ولین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی در واحد تهران مرکزی

سیدمحمدی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰میزبان برگزاری اولین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی در سطح کشور ی است

  • اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

مرحله استانی اولین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی در واحد تهران مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی، سید ابوالفضل سید محمدی سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی واحد تهران مرکزی در حاشیه برگزاری مرحله استانی اولین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی در واحد تهران مرکزی در گفتگویی کوتاه، ضمن ارائه گزارش اجمالی در خصوص چگونگی روند این رویداد  بیان داشت: مرحله مقدماتی این رویداد طی روزهای گذشته در سطح دانشگاههای مختلف برگزار شد و گروههای برتر مشخص و به دور بعد راه یافتند و مرحله استانی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نوزدهم و بیستم اسفند ماه سالی جاری در سه محور: اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برگزار شد.

وی افزود: در برگزاری اولین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی از بین ۵۴ تیم شرکت کننده ۱۳ تیم در سطح استان تهران در محور سیاسی به مرحله کشوری راه یافتند.

سید محمدی در ادامه با اشاره به موضوعات گفتگو در این رویداد گفت: «موضوع روابط جنس مخالف پیش از ازدواج موجب پیامدهای مختلف در جامعه می شود»  عنوان محور اجتماعی به میزبانی واحد تهران غرب، «راهکار برون رفت از مشکلات  کشور، انتخاباتی آزاد و اتکا به ظرفیت داخلی بدون توجه به تحریم ها»، عنوان موضوع  سیاسی  به میزبانی واحد تهران مرکزی و همچنین «حضور و اثرگذاری سلبریتی ها و شاخ های مجازی موجب ارتقاء فرهنگ در جامعه می شود»، عنوان محور فرهنگی به میزبان واحد تهران شرق برگزار شد.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی واحد تهران مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: واحد تهران مرکزی در مرحله استانی میزبان ۲۶ تیم در محور علوم سیاسی بود  و از این گفتگوهای انجام شده  در رویداد، ۱۳ تیم به مرحله کشوری راه یافتند.

وی در خاتمه خبر داد:  واحد تهران مرکزی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ میزبان برگزاری رویداد کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشوری خواهد بود. گزارش / فرزانه کندلویی ۲۰ اسفند ۹۹

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *