اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

بررسی فعالیت‌های سالانه سما سبزوار در دیدار مسئولان این حوزه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان

  • اسفند ۲۰, ۱۳۹۹

   نشست هم‌اندیشی رئيس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با معاون و مدیران مدارس و دانشكده فنی‌وحرفه‌ای سما سبزوار در سالن كنفرانس ساختمان اداری مجتمع این دانشگاه برگزار شد.

   رئيس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در ابتدای این نشست ضمن خوش‌آمدگویی به مسئولان و مدیران مدارس حوزه سما شهرستان، شغل معلمی را كاری حساس و دقیق برشمرد و عنوان نمود كه این قشر فرهیخته رسالت‌های بزرگی را به دوش می‌كشند و دانش‌آموزان از گفتار و رفتارهای آنان الگو می‌پذیرند. 

   دكتر محمدرضا سعیدی‌اصل ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولان، مدیران، معلمان و سایر دست‌اندركاران مجموعه بزرگ سما سبزوار، هدف از برگزاری این نشست را جمع‌بندی فعالیت‌های سالانه حوزه سما شهرستان و بررسی نقاط قوت و ضعف، اهداف آتی، و رفع مشكلات و مسائل پیش روی این حوزه عنوان نمود و ابراز امیدواری كرد در سال جدید، با استفاده از تجربیات ارزنده معاونت، مدیران و معلمان این مجموعه، قدم‌های تأثیرگذاری در جهت رشد و شكوفایی مدارس و دانشكده فنی‌وحرفه‌ای سما واحد سبزوار برداشته شود.

    تشریح اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی سما شهرستان توسط معاون سما سبزوار و پرسش و پاسخ مدیران مدارس و آموزشكده سما سبزوار با رئیس واحد سبزوار، از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *