فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

طرح پویش در دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان عملیاتی شد

  • اسفند ۱۹, ۱۳۹۹

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان اعلام کرد: با نهایی شدن قراردادهای چهار دانشجوی رشته مهندسی کشاورزی گرایش علوم دامی در مقطع کارشناسی، طرح پویش در این دانشگاه کلید خورد.

حمیدرضا خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در گلپایگان درباره عملیاتی شدن طرح پویش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان اظهار کرد: با نهایی شدن قراردادهای چهار دانشجوی رشته مهندسی کشاورزی گرایش علوم دامی در مقطع کارشناسی، طرح پویش در این دانشگاه کلید خورد.

وی افزود: در بیستمین سالگرد راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان موفقیت بزرگی در حوزه تحول شیوه آموزش و مهارت افزایی برای دانشجویان اتفاق افتاد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان اضافه کرد: «پویش» طرح توصیه شده از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان است که به‌واسطه قرارگیری دانشجو در محیط کار حلقه مفقوده آموزش که همان کسب تجربه است، رفع می‌شود.

خدایی متذکر شد: تلاش مسئولان استانی برای رفع مشکلات و موانع کار، ستودنی است و این موضوع موجب شد که کارفرما به‌طور عملیاتی از ظرفیت علمی و فنی دانشجویان در طول دوران تحصیل استفاده کند و دانشجو نیز می‌تواند با کسب مهارت مرتبط با رشته تحصیلی خود، کسب درآمد کند.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در گروه‌های آموزشی مختلف و به همت حوزه معاونت آموزشی کارگروه‌هایی تشکیل داده است؛ بنابراین در آینده نزدیک شاهد اخبار خوبی از عملیاتی شدن طرح پویش در سایر گروه‌های آموزشی دانشگاه خواهیم بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *