فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از دانشجوی واحد اردبیل تقدیر کرد/ مهران احمدی: اسرائیل رژیم کودک کش است

  • اسفند ۱۸, ۱۳۹۹

حرکت پهلوانانه مهران احمدی در عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی ورزشهای الکترونیکی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین مورد تقدیر، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ،ریاست و اعضای هیات علمی دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی واحد اردبیل، مهران احمدی ملی‌پوش اردبیلی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی کره جنوبی ۲۰۱۹ انصراف داد. در یازدهمین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک (IeSF World Championship 2019) که با حضور ۴۲ کشور در و به میزبانی سئول کره‌جنوبی برگزارشد مهران احمدی ملی‌پوش اردبیلی رشته TEKKEN7 تیم ملی ورزش‌های الکترونیک ایران پیش از رسیدن به حریف رژیم اشغالگر قدس، در دیدار اول خود مقابل نماینده آفریقای جنوبی با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافت و در دیدار دوم خود مقابل نماینده ایتالیا با همین نتیجه شکست خورده بود.

احمدی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره هنرهای دیجیتال دانشگاه هنر اسلامی تبریز، با بیان اینکه، عضو تیم گیمینگ sevlan است، به سابقه بازی های خود اشاره کرد و گفت: تقریبا حدود ۱۶ سال است که TEKKEN بازی می کنم و ۱۰ سال است که به صورت حرفه ای این بازی را دنبال می کنم.

وی در خصوص مقامهای کسب شده خود گفت: رتبه چهام ICG ، قهرمانی تیم بتل کاپ ایران، قهرمانی تورنمنت آزاد TWT کشور از جمله افتخاران من در سالهای گذشته است.

این قهرمان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به نحوه اعزام خود به مسابقات کره جنوبی اشاره کرده و می گوید: من به خاطر مقامی که در مسابقات انتخابی بدست اورده بودم برای مسابقات IESF انتخاب و اعزام شدم.

 احمدی در خصوص نحوه کسب این موفقیت گفت: من تمام وقتم را روی تمرین گذاشته بودم و از هر ۲۴ ساعت ۱۸ ساعت تمرین می کردم و به خاطر همین موضوع یک روز زودتر از بقیه به کره رسیدیم تا انجا هم یک روز تمرین داشته باشم.

 وی به نحوه قرعه کشی ها اشاره کرده و می گوید: از ۵۰ کشور ، ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت داشتند و من هم در آنجا پرچم دار کشورم، ایران بودم. وقتی قرعه کشی انجام شد اولین بازی من با رقیبی از آفریقای جنوبی بود که به عنوان نماینده قاره آفریقا در این مسابقه شرکت کرده بود و در بازی بعدی با نماینده رژیم صهیونیستی مواجه شدم.

احمدی در مورد تصمیم خود گفت: بدون این که سرپرست تیم از این موضوع خبر داشته باشد خودم انصراف دادم  چراکه ما رژیم کودک کش اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم و این یک توهین به ایرانی است که بخواهد با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *