فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
شورای هماهنگی کرج

جلسه شورای هماهنگی تصویب رشته های مرتبط با هنرستان کشاورزی برگزار شد

  • اسفند ۱۸, ۱۳۹۹

طی مراسمی با حضور دکتر محمدرضا بلیاد معاون آموزش های عمومی و مهارتی(سما) واحد کرج و محسن قاسمی کارشناس برنامه ریزی آموزشی کشاورزی وزارت آموزش و پرورش و تنی چند از مسئولین مراحل تثبیت رشته های درخواستی سما واحدکرج مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج؛ دکتر محمدرضا بلیاد معاون آموزش های عمومی و مهارتی(سما) واحد کرج ضمن خوش آمدگویی و تبریک اعیاد ماه رجب گزارشی از روند فعالیت های انجام شده درخصوص تاسیس و توسعه مدارس در مقاطع تحصیلی، مدارس مهارتی جوش و سبک زندگی اسلامی، فعالیت های کاربنیان(حوزه الکترونیک و خدمات فنی خودرو) و همچنین تاسیس هنرستان کشاورزی با حمایت های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و اخذ مجوزهای لازم از آموزش و پرورش استان البرز را بخشی از این اقدامات صورت گرفته بیان داشت.

دکتر بلیاد افزود: با توجه به اقلیم و شرایط جغرافیایی منطقه و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی با وجود رشته های مهندسی کشاورزی در مقاطع کارشناسی تا دکترا در کرج، تاسیس هنرستان کشاورزی را زمینه ساز آبادانی اشتغالزایی و رونق اقتصادی در استان با رویکرد تربیت نیروهای ماهر و کاردان عنوان نمود.

در ادامه محسن قاسمی با استقبال از تاسیس اولین هنرستان کشاورزی در استان البرز از همکاری وزارت آموزش و پرورش به منظور توسعه و راه اندازی هنرستان کشاورزی با توجه به زیرساخت های آموزشی و تربیتی دانشگاه آزاداسلامی استان درخصوص رشته های مصوب شده آموزش و پرورش جهت هنرستان های کشاورزی، به تشریح برخی از رشته های مرتبط پرداخته و از مساعدت های لازم جهت توسعه و راه اندازی این مرکز در استان خبر داد.

وی افزود: داشتن هنرجویان فنی و ماهر را لازمه توسعه کشاروزی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای جوانان و دانش آموزان میهن اسلامی ایران برشمرد و خاطر نشان شد: باتوجه به نیاز مبرم و قطب کشاورزی بودن استان البرز، حضور دانشگاه آزاد اسلامی در این عرصه با وجود داشتن اساتید مجرب، تجهیزات، کارگاهها، امکانات مناسب آموزشی و…. می تواند باعث شکوفایی، استقبال خانواده ها و پیشرفت های علمی و عملی هرچه بیشتر در استان باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *