اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
شورای فرهنگی جویبار

حجت‌الاسلام اسلامی:شورای فرهنگی كانون تصمیم‌گیری بزرگ و مهم دانشگاه‌‌ها استمسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران بیان کرد: شورای فرهنگی کانون تصمیم‌گیری بزرگ و مهم دانشگاه است و هر کاری که در دانشگاه انجام می‌شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

  • اسفند ۱۸, ۱۳۹۹

 حجت‌الاسلام احمد اسلامی در نشست شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار گفت: شورای فرهنگی از وزین‌ترین، محوری‌ترین، باارزش‌ترین، ضروری‌ترین و موثرترین مجامع در دانشگاه‌ها است.

وی اضافه کرد: شورای فرهنگی کانون تصمیم‌گیری بزرگ و مهم دانشگاه است و هر کاری که در دانشگاه انجام می‌شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، سهل‌اندیشی، سهل‌انگاری و نگاه عامی در موضوعات فرهنگی را سمّی مهلک و خطرناک ارزیابی کرد و افزود: نگاه عالمانه و دقیق در برنامه‌های اجرایی شورای فرهنگی و مصوبات آن حائز اهمیت بالایی است و باید با دقت نظر و حساسیت بیشتر، محتوای لازم برای قشر جوان دانشجو را فراهم کنیم.

اسلامی، محور قرار دادن مسجد در حوزه فرهنگی را مهم برشمرد و افزود: مسجدی که در تراز نظام اسلامی  و مد نظر امام و رهبر معظم انقلاب بوده، مسجدی است که خروجی آن جریان‌ساز و مکتب‌ساز باشد و شهید سلیمانی‌هایی که  خودشان صاحب مکتب و دانشگاه فکری شده‌اند از همین مساجد پرورش یافتند.

وی ضمن دعوت از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت فعال در طرح اندیشه تمدن‌ساز، یک جلد از کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری را به داریوش حمیدی رئیس واحد جویبار اهدا کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *