فروردین ۲۸, ۱۴۰۳
بطحایی | افتتاح مرکز سما

مرکز مهارت‌ورزی و مدیریت شغلی در آموزشکده سما دانشگاه آزاد بندرعباس افتتاح شد

  • اسفند ۱۷, ۱۳۹۹

با حضور بطحائی؛

مرکز مهارت‌ورزی و مدیریت شغلی در آموزشکده سما دانشگاه آزاد بندرعباس افتتاح شد

مرکز مهارت‌ورزی و مدیریت شغلی با حضور سیدمحمد بطحائی، معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در آموزشکده سما دانشگاه آزاد بندرعباس افتتاح شد.
در حاشیه این افتتاحیه، معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشکده سما دانشگاه آزاد بندرعباس بازدید کرد و با بیان اینکه امکانات و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی باید برای رشد و ارتقای دانشجو به‌کار گرفته شود، گفت: استفاده بهینه از آزمایشگاه‌ها، لابراتوار و… علاوه بر اینکه باید در حوزه رشد و جهش علمی به‌کار گرفته شود، باید برای درآمد‌زایی از امکانات دانشگاه نیز مد نظر قرار گیرد.


بطحائی اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، امروز مؤلفه‌ها و اولویت‌ها آموزشی تغییر کرده و باید برای رسیدن به یک آموزش همه‌جانبه و فراگیر، چالش‌های پیش‌رو را با استفاده از روش‌های علمی و منطقی به فرصت مبدل کنیم و اجازه ندهیم تا خمودگی بر سیستم حاکم شود.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی امروز در همه ابعاد رشد و توسعه خود را در حوزه خدمت به جامعه به‌کار گرفته و با نگاهی فراگیر‌تر از قبل در صحنه حضور فعال دارد.


وی در آئین افتتاح مرکز مهارت‌ورزی و مدیریت شغلی در آموزشکده سمای بندرعباس بر توسعه مراکز مهارت‌محور تأکید کرد و یادآور شد: باید راه را برای رونق کسب و کار، توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال فراهم کنیم و یکی از مأموریت‌های سما در دانشگاه پرداختن و سرمایه‌گذاری در این زمینه است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *