اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳
دانشگاه آبادان ایرانول

دانشگاه آبادان و شرکت نفت ایرانول تفاهم نامه همکاری امضا کردند

  • اسفند ۱۷, ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در راستای توسعه علمی و صنعتی در منطقه و با توجه به لزوم بهره برداری همه جانبه از ظرفیت های دانشگاهها و در جهت دستیابی اهداف سیاست های کلی علم و فناوری کشور تفاهم نامه ای فی ما بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان و شرکت نفت ایرانول منعقد گردید.

دکتر سعید عباسی نیا سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان گفت: تقویت و توسعه همکاری دانشگاه با صنعت با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناوری روز آمد در اجرای طرح های صنعتی، پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی، مشاوره ای و آموزشی، و برگزاری دوره های تخصصی پودمانی در دستور کار این مرکز قرار دارد.

وی افزود: در این تفاهم نامه برگزاری دوره های کارگاهی تخصصی، مهارتی وهمچنین کارگاه‌های آموزشی و استفاده از تجهیزات و امکانات علمی آموزشی، تاسیس دفتر ارتباطی شرکت نفت ایرانول و دانشگاه آزاد آبادان از مهمترین مباحث همکاری دو جانبه آموزشی می باشد.

همکاری در زمینه تهیه و تبادل اطلاعات علمی تحقیقاتی و مشاوره ای مورد نیاز طرفین، همکاری در قالب فرصت های مطالعاتی اعضای هیئت علمی در منطقه عملیاتی شرکت نفت ایرانول، همکاری در قالب طرح پژوهان با محوریت ارتقاء، نوآوری و ابتکار در نیازهای تحقیقاتی صنعت نفت، همکاری در پروژه های پژوهشی و فناورانه، حمایت از شرکت های دانشگاهی، برگزاری رویدادهای فناورانه در واحدهای دانشگاه، شناسایی دانشجویان نخبه جهت تشکیل هسته های علمی، حمایت از پروژه های دانشجویی در مقطع ارشد و دکتری از دیگر مفاد این همکاری متقابل است.

به گزارش واحد اطلاع رسانی روابط عمومی، مدت این تفاهم نامه ۳ سال هست که در صورت تمایل در تداوم فعالیتهای مشترک پس از انقضای مدت تفاهمنامه، به مدت ۳ سال دیگر نیز می تواند تمدید شود.

این تفاهمنامه به امضا دکتر سعید عباسی نیا سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان و مهندس مهدی ساجدی زاده مدیر عامل شرکت نفت ایرانول آبادان رسیده و تبادل شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *