فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
تیم فوتسال پیام نور

در مسابقاتی که به مناسبت گرامیداشت سردار سلیمانی و استاد فخری زاده برگزار شد؛

  • اسفند ۱۷, ۱۳۹۹

تیم فوتسال دانشگاه پیام نور اسکو قهرمان شدتیم فوتسال دانشگاه پیام نور اسکو در مسابقاتی که به مناسبت گرامیداشت و یادواره سردار حاج قاسم سلیمانی و استاد فخری زاده دانشمند هسته ای کشور برگزار شد، مقام قهرمانی را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی،  تیم فوتسال کارکنان دانشگاه پیام نور واحد اسکو موفق به کسب مقام قهرمانی در بین ۸ تیم حاضر در این مسابقات شد.
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان نیز ضمن تبریک کسب این موفقیت، ورزش را یکی از ارکان زندگی سالم دانسته و گفت: یکی از راههای افزایش راندمان کاری و نیز داشتن روحیه کاری، نشاط و شادابی است که قسمت عمده ای از آن در اثر داشتن برنامه ورزشی منظم حاصل می شود.
دکتر تمیزی رئیس دانشگاه پیام نور اسکو نیز ضمن تبریک کسب مقام قهرمانی در بین ادارات شهرستان اسکو، گفت : تیم فوتسال کارکنان این دانشگاه همواره موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات مختلف استانی طی سالهای اخیر شده است و نشاط و شادابی حاصل از ورزش در بین کارکنان این واحد دانشگاهی اثرات بسیار خوبی در تعامل کارکنان و نیز بالا بودن روحیه کاری ایجاد کرده است.
شایان ذکر است این دوره از مسابقات در شهرستان اسکو و با حضور ۸ تیم از ادارات و به صورت دوره ای برگزار شد و تیم های راه و شهر سازی و شبکه بهداشت مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *