فروردین ۹, ۱۴۰۳
دانشگاه دامغان شهرداری کلاته

انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی دامغان و شهرداری کلاته

  • اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

دانشگاه آزاد اسلامی دامغان و شهرداری کلاته به‌منظور برای دستیابی به اهداف مشترک از طریق سرمایه‌گذاری علمی و پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و شهرداری کلاته به‌منظور استفاده از خرد جمعی و برخورداری از توانمندی‌های دو ارگان برای دستیابی به اهداف مشترک از طریق سرمایه‌گذاری علمی و پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، شهر کلاته را مستعد و با ظرفیت مطلوب در گیاهان دارویی دانست و گفت: برخورداری از سرمایه جغرافیایی این شهر در کاشت، بومی‌سازی و توسعه تولیدات گیاهی می‌تواند در کنار دانش و صنعت دارویی در دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان، فرصتی مهم در تولید داروها و توسعه خدمات درمانی باشد.

نعمت‌الله نعمتی افزود: سال‌های اخیر دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در تمام ابعاد به‌خوبی مطرح شده و دانشجویان این دانشکده در گروه دانشجویان برجسته علمی معرفی می‌شوند.

نقش مؤثر استادان دانشکده داروسازی واحد دامغان در ارتقای دانش داروسازی

وی یادآور شد:‌ استادان دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان توانسته‌اند سهم مهمی در افزایش و ارتقا دانش داروسازی داشته باشند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، مرکز تحقیقات دارویی و مرکز رشد علوم دارویی این دانشگاه را فعال و رو به رشد معرفی و اظهار کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته بین طرفین به‌منظور برطرف کردن نیازهای متقابل است.

شهردار کلاته نیز در این نشست فرصت همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی را مغتنم شمرد و گفت: شهر کلاته با مردمی صمیمی و سختکوش از موقعیت‌های خوب گردشگری و گیاهان دارویی برخوردار است.

محسن امینیان افزود: به‌منظور دسترسی به اهداف مندرج در تفاهم‌نامه، کارگروه مشترک با حضور کارشناسان طرفین تشکیل می‌شود و تصمیمات این کارگروه بعد از تنظیم صورتجلسه در چارچوب مقررات طرفین و پس از تایید مسئولان لازم‌الاجرا خواهد بود.

تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و شهرداری کلاته در ۱۱ ماده و ۶ تبصره به امضای نعمتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و امینیان شهردار کلاته رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *