فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
انجمن علمی دانشکده هنر معماری کرمان

راه‌اندازی انجمن علمی در دانشکده هنر، معماری و شهرسازی واحد شهید سلیمانی کرمان

  • اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

ئیس دانشکده هنر، معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان از راه‌اندازی انجمن علمی دانشجویی و انجمن علمی استادان در این دانشکده خبر داد.

کوروش افضلی درباره راه‌اندازی انجمن‌های علمی دانشجویی و استادان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان اظهار کرد: این دانشگاه در چارچوب سند گام دوم انقلاب برنامه پشتیبانی و راه‌اندازی انجمن‌های علمی دانشجویی و استادان را مورد توجه قرار داده و در این راستا دانشکده هنر، معماری و شهرسازی، برنامه راه‌اندازی انجمن علمی دانشجویی و انجمن علمی استادان دانشکده را از حدود سه ماه گذشته در برنامه خود قرار داده است.

وی افزود: با ارائه برنامه‌های دانشجویان داوطلب و استادان علاقه‌مند در ابتدای اسفند جاری، انتخابات انجمن علمی دانشجویی دانشکده هنر، معماری و شهرسازی، برگزار و با حضور علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان فعالیت انجمن علمی دانشجویی دانشکده هنر، معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان گفت: ارائه پیشنهاد‌هایی ازجمله اخلاق در تربیت معماران و موضوع معماری پساکرونا و شهرسازی و هنر در جامعه در دستور کار انجمن علمی دانشجویی دانشکده هنر معماری و شهرسازی این واحد دانشگاهی قرار گرفته است.

رئیس دانشکده هنر، معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان یادآور شد: این انجمن در توانمندسازی دانشجویان علاقه‌مند و تأثیرگذاری علمی دانشکده در حوزه دانشجویی در شهرهای استان کرمان باید مورد توجه قرار گیرد و امیدواریم که با حضور این رکن اساسی در دانشکده، بتوانیم اقدامات و دستاوردهای خوبی در حوزه هنر معماری و شهرسازی داشته باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *