فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

آغاز به کار نخستین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد تهران جنوب

  • اسفند ۱۳, ۱۳۹۹

نخستین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی در مرحله استانی در واحد تهران جنوب با حضور دکتر چگینی رئیس واحد تهران جنوب، حجت الاسلام نیکزاد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر کهندل معاون دانشجویی و فرهنگی واحد، هیات داوران و دانشجویان علاقه‌مند آغاز بکار کرد.

دکتر چگینی در این مراسم ضمن خیر مقدم به دانشجویان و اساتید حاضر در رویداد در ابتدای جلسه بر اهمیت برگزاری کرسی های آزاداندیشی در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه ها اشاره نمود و بیان داشت: “آزاداندیشی ” یکی از نیاز‎های امروز جامعه ما به‎ویژه در دانشگاه است که با تأکید مقام معظم رهبری، نمود فکری و عملی یافته است.

وی افزود: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها موجب تقویت روحیه نقد پذیری، تعاملات فکری و همیاری و همدستی اندیشه ها  برای ارایه راهکارها و حل بسیاری از مسائل می شود.

رئیس واحد تهران جنوب تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با توسعه کمی و کیفی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه گامی در راه رشد، پویایی، تبادل تجربه، گسترش روحیه  علم گرائی در حل مسائل و ترویج  نظریه های علمی و در کل ارتقاء فعالیت های فرهنگی و دانشجویی برداریم.

شایان ذکر است نخستین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی در ۶ محور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنر و معماری، اقتصادی و سلامت برنامه‌ریزی شده و مرحله استانی این رویداد با حضور ۲۴ تیم از واحد تهران جنوب و ۱۰ تیم از واحد یادگار امام (ره) به میزبانی واحد تهران جنوب در حال برگزاری می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *