فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
گشایش نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه دامغان وشاهرود

گشایش دفتر نهاد نمایندگی رهبری در واحدهای دانشگاهی دامغان و شاهرود

  • اسفند ۱۲, ۱۳۹۹

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای دامغان و شاهرود گشایش یافت.

همزمان با بزرگداشت روزهای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و مراسم پاسداشت روز زن در زادروز حضرت فاطمه(س)، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای دامغان و شاهرود با حضور حجت‌الاسلام محمدابراهیم سراج معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام رضا کهساری رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان سمنان و جمعی از بانوان همکار و اعضای هیئت رئیسه در تالار ابن‌سینای دانشکده داروسازی واحد دامغان معرفی شد.

سراج در این مراسم با معرفی حجت‌الاسلام علی خیرآبادی به‌عنوان معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحدهای دامغان و شاهرود از ضرورت افزایش روح معنویت در دانشگاه سخن گفت.

حجت‌الاسلام رضا کهساری هم با بیان بخشی از ویژگی‌های مادر برجسته عالم وجود، حضرت صدیقه طاهره(س)، معاونت نهاد را به‌مثابه پل ارتباطی بین همکاران و تشکل‌ها به‌منظور تقویت معنویت در دانشگاه معرفی و اظهار کرد: توسعه فعالیت‌های سیاسی و مذهبی و افرایش معنویت در دانشگاه می‌تواند به ارتقای ضریب فرهنگ دینی و سیاسی در دانشگاه‌ها کمک کند.

در این جلسه که با حضور بانوان واحد دامغان، مراسم جشن توأمان دهه فجر انقلاب اسلامی و روز میلاد حضرت زهرا(س) نیز برگزار شده بود، سرپرست واحد دامغان به معرفی این دانشگاه و ساختارهای فرهنگی پرداخت و با پاسداشت روز زن و تجلیل از خدمات بانوان همکار عنوان کرد: در این واحد دانشگاهی مجموعه فرآیندهای فرهنگی در اوج دقت و با وسواس در توسعه خدمات فرهنگی پیگیری می‌شود.

نعمت‌الله نعمتی افزود: واحد دامغان تلاش جدی دارد که در شهر ولایی دامغان در پی توسعه شاخص‌های فرهنگی باشد؛ چراکه مردم و مسئولان دامغانی از دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان نخستین مرکز آموزش عالی در این شهر توقع ویژه دارند.

به گزارش آنا در این جلسه برنامه‌های خاص روز زن و مادر با تجلیل از مقام زن برگزار شد و در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز مجموعه‌ای از وبینارهای معرفی انقلاب با حضور سخنرانان ویژه به همراه پاسداشت مقام شهدا در ملاقات با جانبازان و خانواده شهدا انقلاب اسلامی در دامغان و نواختن سرود انقلاب در تمام روزهای دهه فجر همزمان با ورود صبحگاهی همکاران و گلاب‌شویی مرقد شهدا و برنامه‌های خاص مجمع بسیج اساتید، کارکنان و بسیج دانشجویی ادامه یافت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *