اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳
معاون آموزش عمومی دانشگاه دامغان

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان منصوب شد

  • اسفند ۱۲, ۱۳۹۹

نخستین سرپرست حوزه معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در حکمی از سوی رئیس این واحد دانشگاهی منصوب شد.

سیدرضا جزءمومنی در حکمی از سوی نعمت‌الله نعمتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به‌عنوان نخستین سرپرست حوزه معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی سمای این واحد دانشگاهی منصوب شد.

وی که سابقه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان را نیز در کارنامه خود دارد در جمع معاونان و مدیران این واحد دانشگاهی معرفی شد.

در این حکم خطاب به سرپرست حوزه معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی  واحد دامغان آمده است: امید آنکه با رعایت تقوای الهی، قوانین و مقررات دانشگاه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مادی و معنوی با تأکید به استفاده از سرمایه‌های انسانی در مسیر رشد و اعتلای حوزه سما و اجرای وظایف مربوطه موفق و مؤید باشید.

در بخش دیگری از حکم تأکید شده است: حسن توجه و فعالیت مستمر منطبق با برنامه‌ریزی مؤثر به‌منظور دستیابی به اهداف با تحقق، بررسی فرصت‌ها و تهدیدها و نقاط ضعف و قوت با ارائه راهکارهای توسعه و بهسازی و ارتقای مدارس سما بر اساس برنامه راهبردی پنج ساله سازمان سما، ایجاد دانشکده مهارت و کارآفرینی، راه‌اندازی مدارس عالی مهارتی با تأکید به ایجاد مدرسه عالی مهارتی حقوق، بررسی امکانات و تجهیزات موجود و تعامل مناسب با سازمان‌ها، نهادها و نیروهای ماهر به‌منظور ایجاد و اجرای فعالیت‌های کاربنیان و ایجاد نوآوری و ارتقای سطح کیفی آموزش به‌منظور جلب‌توجه عمومی مردم و تضمین اقبال به مدارس از سوی شهروندان مورد توجه و انتظار است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *