فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
دانشگاه دارو سازی دامغان

در نشست شورای دانشکده داروسازی واحد دامغان تأکید شد؛

  • اسفند ۱۱, ۱۳۹۹

نشست شورای دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تشکیل شد و اعضای هیئت علمی دانشکده بر ضرورت تجهیز بیشتر آزمایشگاه‌ها و هدایت آنها به سوی اهداف پژوهش‌محور تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار  نعمت‌الله نعمتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در نشست شورای دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان با قدردانی از اعضای هیئت علمی، همکاران و محققان گفت: تلاش و پویایی در دو بُعد علمی و پژوهشی می‌تواند موفقیت‌های جمعی دانشکده را تضمین کند و این کار باید با همراهی و همدلی تمامی اعضا محقق شود.

وی به توفیقات سال اخیر در دانشکده داروسازی اشاره کرد و افزود: کسب رتبه‌های برتر دانشجویان در مسابقات علمی و آزمون‌های کیفی به‌ویژه در آزمون جامع، بیان‌کننده موفقیت پیکره علمی و تجهیزاتی این دانشکده است و انسجام و پویایی گروه‌های آموزشی، می‌تواند دوام موفقیت‌ها را در پی داشته باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با اشاره به توانمندی این دانشگاه با یک مرکز رشد علوم دارویی و دو مرکز تحقیقاتی فعال و پویا گفت: مرکز رشد و مراکز تحقیقاتی در دو سال اخیر فعالیت‌های خوبی داشته‌اند و حضور در این مراکز، بهترین موقعیت و بستر برای مطالعات اساسی در زمینه تحقیقات و پژوهش‌های ساختاری است و عضو هیئت علمی با دامنه رو به رشد تحقیقات می‌تواند آخرین تجربه‌های علمی جهان را به دانشجویان خود منتقل سازد.

لزوم تهیه پروتکل‌ آزمایشگاهی توسط استادان دانشگاه آزاد اسلامی

نعمتی مطرح کرد: دانشکده داروسازی با تمام امکانات و تجربه‌های مؤثر همکاران می‌تواند به قطب داروسازی در منطقه تبدیل شود و با توجه به مجوز ایجاد داروخانه ولایت و ساخت داروخانه آموزشی در سطح شهر در کنار ۱۲ آزمایشگاه و مرکز مطالعاتی مجهز می‌توان به مقصد و رسیدن به اهداف امیدوار بود.

فرزاد کهریزی رئیس و اعضای هیئت علمی دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان نیز در ادامه دیدگاه‌های خود را بیان و بر ضرورت تجهیز بیشتر آزمایشگاه‌ها، هدایت آزمایشگاه‌ها به سوی اهداف پژوهش‌محور، برگزاری بازدیدهای علمی دانشجویی، تبدیل وضعیت استخدامی استادان، ضرورت فعال‌سازی کمیته‌های دفتر توسعه آموزش دانشکده(EDO) و ارتقای سیستم‌های رایانه‌ای تأکید کردند.

معاونان علمی و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان هم در ادامه این نشست پاسخگوی حاضران بودند و بر لزوم تهیه پروتکل‌های انجام آزمایش‌ها توسط استادان به‌منظور تهیه مواد و امکانات آزمایشگاهی، تشکیل بانک اطلاعات مواد و تجهیزات آزمایشگاهی، تعریف پایان‌نامه‌ها در قالب اولویت پژوهشی، کمک در جذب هیئت علمی مورد نیاز در تعدادی از گروه‌های آموزشی به‌ویژه در گروه داروسازی بالینی، فعال‌سازی انجمن علمی دانشکده و همکاری در تجهیز و راه‌اندازی داروخانه آموزشی تأکید کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *