اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳
دانشگاه آزاد اصفهان

برگزاری رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی در واحد اصفهان

  • اسفند ۱۱, ۱۳۹۹

معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری نخستین نشست از سلسله رقابت های تیم های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد اصفهان، سعید شریفی معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: آیین افتتاحیه و نخستین نشست از سلسله نشست های تخصصی و رقابتی تیم های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.

وی تصریح کرد: در نخستین جلسه از این نشست ها که با موضوع «کشور در مدیریت بحران کرونا موفق بوده است» برگزار شد، دو گروه موافق و منتقد پیرامون آن به بحث و تبادل نظر پرداخته و در نهایت مباحث مطروحه با حضور کارشناسان و متخصصان این رشته مورد داوری قرار گرفت.

معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) افزود: در این کرسی، از حضور اساتیدی همچون آرش قدوسی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اصفهان، فروزنده دشتی و مرضیه ضیایی راد از حوزه علوم پزشکی به عنوان داور استفاده شد.

شریفی در خصوص عناوین و موضوعات مطرح شده در نخستین کرسی اظهار داشت: پاندمیک کرونا تاکنون بیش از ۵/۲ میلیون نفر در جهان را به کام مرگ کشیده است که سهم ایران از این تعداد حدود ۶۰ هزار نفر بوده است، با عنایت به اینکه ایران در زمره کشورهای درحال توسعه بوده و همزمان تحریم های شدیدی نیز بر آن تحمیل می شود، باید به گونه ای خاص به این موضوع نگاه کرد.

وی افزود: نوع نگرش به موضوع و موفقیت و یا عدم موفقیت ایران در مدیریت و کنترل این بحران از جمله اصلی ترین اهداف و مقاصد این نشست بود که مورد نقادی طرفین موافق و منتقد قرار گرفت.

رییس شورای تخصصی فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه آزاد استان خاطر نشان کرد: در این سلسله کرسی ها، مباحثی در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، معماری و شهرسازی، هنر و سلامت و با حضور تیم ها و دانشجویانی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از جمله واحد اصفهان(خوراسگان)، شهرضا، خمینی شهر، دهاقان و بادرود مطرح خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *