فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

آیین‌نامه حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اصلاح و نهایی شد

  • بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

دکتر فداکار در دیدار کارکنان و اساتید واحد مشهد:

آیین‌نامه حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اصلاح و نهایی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از اصلاح و نهایی شدن آیین‌نامه حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد مشهد، دکتر محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان خراسان رضوی، در واحد مشهد حضور یافت و با تعدادی از کارکنان و اعضای هیات علمی این واحد دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر فداکار در این نشست، از اصلاح و نهایی شدن آیین‌نامه حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه خبر داد و گفت: این آیین نامه پس از تصویب در هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، از ابتدای سال ۱۴۰۰ اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از اجرایی شدن آیین‌نامه الف و ب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای ترم جاری خبر داد.

در این نشست صمیمانه، نمایندگان اعضای هیأت علمی و کارکنان واحد مشهد به ارائه مطالبات خود از جمله افزایش اختیارات استان و نگاه جامع سازمان مرکزی به استان‌ها، بکارگیری مدیران بومی، افزایش انگیزه کار پژوهشی در بین اعضای هیأت علمی، صدور مجوز برای توسعه آزمایشگاه ها و کارگاه ها، تخصیص بودجه رفاهی کارکنان، حل مشکل بیمه تکمیلی کارکنان برای دی ماه ۹۹ و… پرداختند.

برگزاری نشست صمیمانه دکتر فداکار با اعضای هیأت علمی و کارکنان واحد گناباد

دکتر محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر به استان خراسان رضوی، ضمن بازدید از واحد گناباد و ادای احترام به شهدای گمنام آرمیده در این واحد، با اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاداسلامی واحد گناباد دیدار کرد.

دکتر فداکار در این نشست درخصوص پیش‌برد طرح های واحد گناباد در حوزه های کشاورزی و برق، گفت: واحد باید بتواند راهکاری مناسب برای اجرایی شدن این طرح ها انتخاب کند و سازمان نیز متناسب با راهکار ارائه شده، تلاش خواهد کرد تا طرح ها زودتر تصویب و اجرا شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه در خدمات بیمه تکمیلی جدید، شرایط بهتری برای کارکنان و اعضای هیأت علمی در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین در آیین‌نامه حق تخصص، بازبینی صورت پذیرفته و چارت جدید سازمانی به زودی به واحدها ابلاغ می شود.

در ادامه، داود کاوه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد به ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی، پژوهشی و اداری واحد گناباد پرداخت و گفت: این واحد برای افزایش درآمدهای شهریه ای و غیرشهریه ای و راه های برون رفت از شرایط موجود، برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در نظر گرفته است که از جمله این برنامه ها می توان می توان به طرح های های درآمدزا در حوزه کشاورزی و برق اشاره کرد.

در پایان، نماینده کارمندان و اعضای هیات علمی واحد گناباد به بیان مطالبات و دغدغه های کارکنان این واحد پرداختند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *